010-4817173

Terug naar boven

Aangemeld als BLOKSHOP klant

    
      
     Wanneer heb ik een Inlog Code en een "Account", aangemeld als klant nodig?
Klant account
Om een order, die in de winkelwagen geplaatst is, naar uw opgegeven adres te laten versturen.
Dient u in het bezit te zijn van een account. Ook wel genoemd "aangemeld als klant".
 
U kunt zich gratis aanmelden als klant, dit verplicht u tot niets.

Na de aanmelding ontvangt u via  e-mail een bevestiging van aanmelding.
In deze bevestiging staan al uw accountgegevens.
Uw gegevens kunt u direct online wijzigen.
U bent bij de eerste aanmelding automatisch ingelogd.
 
Wij adviseren u om direct uw wachtwoord te wijzigen in een zelf bedacht persoonlijk wachtwoord.
Uw gegevens zijn altijd in te zien zodra u bent ingelogd, deze kunt u bij altijd  zelf aanpassen.

Mijn gegevens wijzigen.....voor een ander inlog code
Mijn ordergeschiedenis kunt u eenvoudig raadplegen en een herhaalbestelling plaatsen
Mijn favorieten producten stelt u gemakkelijk een eigen lijst met favoriete producten samen
Mijn prijs- en bestellijst is een persoonlijke prijs- en bestellijst die speciaal voor u kan worden gemaakt
Mijn instellingen om uw gegevens te wijzigen
 


 
     Hoe kan ik een account / aangemeld als klant aanmaken?
     Account
(1) Mocht u nog geen account hebben ga dan naar knop "mijn account".
(2)
Klik op "account aanmaken".
(3) Voer alle gevraagde gegevens in en klik op versturen.
(5) U bent nu aangemeld en ontvangt binnen 5 minuten een bevestiging naar uw opgegeven e-mail adres.

U kan altijd uw gegevens wijzigen of weghalen, zodat u niet meer geregistreerd bent.


 

Hieronder een voorbeeld van een accountpagina. 

    • Hartelijk dank voor uw registratie bij BLOKSHOP.nl

Hallo, Joop de Blok!

Uw accountpagina biedt u een overzicht van uw meest recente activiteiten.

U kunt o.a. bestellingen inzien en accountgegevens updaten.

Selecteer een link hieronder om aan de slag te gaan!

Accountgegevens                        

Contactgegevens

Wijzigen

Joop de Blok
Wachtwoord wijzigen


 

Nieuwsbrieven

Wijzigen

Momenteel bent u geabonneerd op het Algemene Abonnement


Adresboek

Beheer adressen

Standaard factuuradres

U hebt geen standaard factuuradres ingevoerd.
Adres bewerken
 

Standaard leveringsadres 

Accountpagina  
Accountgegevens U vult één keer dit formulier in u heeft direct toegang tot de webwinkel
Adresboek Uw persoonlijk gegevens worden u per e-mail bevestigd
Mijn bestellingen U kunt eenvoudig uw ordergeschiedenis raadplegen
Mijn betaalprofielen  
Mijn abonnementen Dit is de nieuwsbrief van BLOKSHOP.nl
Mijn productbeoordelingen Dit zijn uw positieve en negatieve beoordelingen
Mijn labels Dit zijn zoekwoorden, die door u zelf heeft toegevoegd
Mijn verlanglijst U stelt gemakkelijk een eigen lijst met favoriete producten samen
Mijn downloads  
Nieuwsbrieven Hiermee houden wij u regelmatig op de hoogte
 

    
     Hoe moet ik Inloggen?
     Inloggen 
Log dan in door in de box helemaal rechtsboven op de pagina of bij knop "mijn account" de juiste combinatie
 van en in te voeren.

Geregistreerde klanten

Als u een account bij ons hebt, log dan in a.u.b.

    
     Wat bij Wachtwoord Vergeten?
     Wachtwoord vergeten
Het kan voorkomen dat u uw wachtwoord bent vergeten. Klik dan op de tekst » Wachtwoord vergeten?
Nu komt u in een scherm waar uw email adres gevraagd wordt, vul deze correct in, daarna ontvang u binnen
enkele ogenblikken een email met daarin een nieuw wachtwoord. Wanneer u een verkeert e mail adres invuld,moet u een nieuw Account aanvragen, door weer alles in te vullen of contact op te nemen met ons kantoor.

Vraag uw wachtwoord hier op

Vul uw e-mailadres hieronder in en wij sturen u een nieuw wachtwoord toe.



     
  
 
     Bestelling plaatsen in Winkelwagen?
     Winkelwagen  
U kunt uw bestelling plaatsen door in de catalogus bij het gewenste product op de bestelknop te klikken.
Voordat het product in uw persoonlijke winkelwagen geplaatst wordt.

Nu geeft het scherm u drie mogelijkheden
2.1 • aantal wijzigen:
Na het wijzigen van het aantal te bestellen producten dient u op de bestel knop te klikken.
Of u wil het product annuleren, klik dan het verwijder vakje aan. Bij de vraag: De volgende producten zijn
toegevoegd aan de winkelwagen:
 
2.2 • Verder winkelen:
Wanneer u meer producten wilt bestellen of bekijken klikt u op de knop"verder winkelen", deze brengt u
weer terug naar het hoofdmenu waarna u verder door de catalogus kunt bladeren.
 
2.3 • Afrekenen:
Wilt u de inhoud van uw winkelwagen bestellen, klik dan op de knop afrekenen".
 
 
    
    
     Afronden via Kassa?
     Afronden
Ervan uitgaande dat u succesvol ingelogd bent, kunt u de bestelling afronden middels onderstaande stappen:
 
3.1a • Controle van Adres gegevens.
Hier kunt u aangegeven op welke manier de order afgeleverd dient te worden.
 
3.1b • Ander afleveradres.
Standaard staat het afleveradres ingesteld op uw eigen adres, wanneer u dit wilt veranderen dient u onderaan
het ander afleveradres in te voeren.
 
3.2 • Betaalmethode.
Afhankelijk van waar uw voorkeur naar uitgaat kunt u de gewenste betaalmethode kiezen.
a) iDEAL internet bankieren, b) overmaking bank, c) in de winkel
 
3.3 • Opmerkingen.
Heeft u opmerkingen betreffende uw order gebruik dan het veld opmerkingen. Deze kunt u uiteraard ook leeglaten.
 
3.5 • Bevestiging.
Controleer eerst of u alles correct heeft ingevuld en het overzicht van uw bestelgegevens kloppen. Wilt u iets wijzigen?
Klik dan op (Wijzig) bestelling en pas uw bestelling aan. Nadat u de algemene voorwaarden heeft gelezen en hiermee akkoord bent gegaan, kunt u de order bevestigen. Nu ontvangt u binnen enkele minuten een email met de bevestiging. Heeft u geen e-mail ontvangen controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.

Mits u alle bovenstaande stappen correct uitgevoerd heeft ontvangt u binnen één of enkele dagen uw bestelling.

Voor al uw vragen of klachten kunt u terecht bij onze klantenservice.
U kunt contact met ons opnemen op de volgende manieren:

telefonisch : 0031 (0)10 4817173
per fax : 0031 (0)10 4101399
per e-mail

Schriftelijk op onderstaand adres:
BLOKSHOP.nl
Slinge 582
3086 EW Rotterdam
T.A.V. Klantenservice. 
    
     Wat moet ik doen om mijn bestelling te annuleren?
     Annuleren
Neem via email contact met ons op. Maar kan ons ook bereiken op nummer 010-4817173.
Of u kunt uw bestelling annuleren door de annuleerbutton te gebruiken.

• Als de betaling al heeft plaatsgevonden, maar toch besluit te annuleren, neem dan eerst contact op
met de klantenservice. Nadat u uw rekeningnummer heeft doorgegeven, wordt uw betaling direct teruggestort.
Wanneer de order nog niet verzonden is, zullen wij deze niet door laten gaan en uit onze opdracht gegevens
verwijderen.

• Wanneer de producten al verstuurd zijn, betalen wij u de factuurwaarde met verzendkosten terug.
De terug betaling zal plaats vinden, nadat wij de goederen terug hebben ontvangen.

U kunt natuurlijk ook gebruik maken van de mogelijkheid om het product binnen 30 dagen terug te sturen.
 
    
     Wat moet ik doen, wanneer ik niet kan bestellen?
     Bestel probleem
 Het kan zijn dat u het gebruik van Cookies uit heb staan in uw internet Browser.
              U zal dan deze instelling moeten wijzigen.

             1) Klik met uw linker muisknop rechtsonder in uw browser op het wereldbolletje "Internet".
             2)Klik vervolgens op de groene V icoon.
             3)Klik dan op de button "Websites".
             4) Vul in het tekstveld de naam www.BLOKSHOP.nl en klik op Toevoegen of Add.
             5) Onderaan moet het vinkje uit staan, anders kunnen er alleen HTTPS sites toegevoegd worden endruk ok

 
Het kan ook gebeuren dat u de melding krijgt uw shopcard is leeg.
Shopcard is leeg
Dan moet u eerst controleren of Cookies geaccepteerd worden door uw internet browser.
Wanneer de melding blijft komen terwijl uw browser toch Cookies zou moeten accepteren. Kan het aan de
systeemdatum liggen. Standaard wordt een Cookie 12 uur op uw systeem bewaard. Wanneer de datum
van uw systeem niet gelijk staat, zal de Cookie volgens uw browser meteen verlopen zijn.

• Door het rode icoontje rechtsonder in uw taakbalk te wijzigen in schermresolutie 1024 x 768 heeft u het
meest prettige scherm om onze webwinkel te gebruiken.
• Om alle technieken te kunnen weergeven gebruiken we Flash objecten. Het kan zijn dat uw pc door
instellingen van firewalls en virusscanners bepaalde delen van onze site niet toont of niet volledig
weergeeft. Om dit te voorkomen kunt u eenvoudig de de vertrouwde flashplayer software instaleren door op de
volgende link te klikken.  Flashplayer  instaleren  


     Afhalen in de winkel in Rotterdam.    

     Afhalen U kunt uw bestelling afhalen in Rotterdam.

Wanneer u de bestelde producten zelf wil afhalen in onze winkel, kunt u dit aangeven door bij de verzend optie "Afhalen in de winkel" te kiezen. De webwinkel BLOKSHOP.nl is onderdeel van onze winkel in Rotterdam. De producten zijn online te bestellen in deze officiele blok-shop webshop en af te halen op onze winkel vestiging in Rotterdam.
De winkel adres en de route beschrijving
  

 

     © 2017 BLOKSHOP.nl All Rights Reserved