010-4817173

Terug naar boven

Customer Service

    
     Hanteren jullie ook de Afkoelperiode en Herroepingrecht? (tevredenheids garantie)
     30 dagen zichttermijn
Het is mogelijk om het product terug te sturen, indien u niet tevreden bent met uw aankoop. Het is niet nodig om daar een reden voor op te geven. (zonder opgaaf van redenen).  Volgens de Voorwaarde van de Nederlandse Thuiswinkel waarborg en de Europese richtlijn “Kopen op Afstand”, heeft u een zichttermijn van 30 werkdagen om het product terug te sturen. Dit is opgenomen in het Nederlandse wetboek.
De belangrijkste voorwaarde om het product retour te geven is:
• Het artikel dient in de onbeschadigde originele fabrieksverpakking te zitten.
• De originele zegel op de verpakking mag niet verbroken zijn.
• Het product kan alleen onbeschadigd en compleet in de originele niet gescheurde of geopende verpakking retour genomen worden.
• Het artikel mag niet gebruikt zijn.
Hanteer onze retour procedure.

     Wanneer kan ik een product terug sturen?
     Wanneer
U kunt altijd binnen 30 dagen een product terug sturen. Wel zijn er producten die om hygienische redenen niet geruild kunnen worden. De terug te sturen product mag niet beschadigd en de verpakking mag niet kapot of opengemaakt zijn. Zie de uitzonderingen. De eventuele verzendkosten worden aan u terug betaald.

     Wat moet ik doen als ik een product Retour wil sturen?
     Retour procedure
U kunt altijd binnen 30 dagen een product terug sturen. Wel zijn er producten die om hygienische redenen niet geruild kunnen worden. De terug te sturen product mag niet beschadigd en de verpakking mag niet kapot of opengemaakt zijn.
U heeft kennis genomen van de onderstaande uitzonderingen en kan het product terug sturen. Stuur dan de aanvraag met uw pakbonnummer een e-mail naar info@blokshop.nl
  • Vraag binnen 30 dagen na ontvangst een Retournummer aan.
  • U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek en een Retourformulier.
  • De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 10 dagen na het toekennen van het Retournummer terug gestuurd te worden.
  • Wanneer het product defect is graag bij retour aanvraag vermelden.
  • De verpakking van een cartridge is belangrijk. Deze producten dienen daarom onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn. De reden hiervoor is.
  • Indien een verpakking toch beschadigd is, kunnen wij er voor kiezen het product deels te vergoeden.
  • Alle eventuele e-mail correspondentie en afspraken moeten meegestuurd worden.
  • Bestel overzicht via e-mail en-of factuur-pakbon moeten meegestuurd worden.
  • Plak geen stickers of plakband en schrijf geen teksten op de verpakking.
  • Verpak de retourartikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren.
  • Bij een eventuele vermissing kunt dit claimen bij uw vervoerder.
  • Wanneer het retour gestuurde product ontvangen is, ontvangt u een ontvangstbevestiging via e-mail.
  • Bij akkoord terugname, zullen wij het aankoopbedrag binnen 2 dagen terug storten op uw rekening.
  • Bij omruiling sturen wij binnen 2 dagen het nieuwe product naar u toe.

    

    Wanneer kan ik een product niet terug sturen?
     Uitzonderingen
Voor alle duidelijkheid volgen hieronder de uitzonderingen op de Afkoelingsperiode en Herroepingrecht.

 
Het product kan Niet retour gestuurd worden wanneer:
  • De Originele fabrieksverpakking van het product geopend is geweest.
  • Het product, van welke aard dan ook, die beschadigd of incompleet zijn.
  • Waarvan de originele verpakking ontbreekt.
  • Waarvan de verpakking is voorzien van stikkers, labels, prijskaartjes, tekst, opschrift excetera.
  • De originele zegel op de verpakking mag niet verbroken zijn.
  • Het artikel mag niet gebruikt zijn.
  • Niet binnen 30 dagen zichttermijn een retour nummer aangevraagd.
  • Het artikel om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals headsets, oordopjes, microfoons en hoofdtelefoons.
  • Er spraken is van misbruik van de Herroepingrecht.
  • Het een verbruiksartikelen is zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof.
  • Er een ingewisselde of ingevulde voucher of tegoedbon ingeleverd is.
  • Er een afgesloten abonnement, al dan niet in combinatie met hardware is afgesloten.
Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice vraag naar Joop de Blok.

     Retour cartridge?
     Cartridge    
Voor Printersupplies zijn artikelen die na opening beperkt houdbaar zijn en kunnen gevoelig zijn voor stof, vingerafdrukken en (zon)licht. De verpakking van een cartridge of toner is daarom belangrijk voor de houdbaarheid en kwaliteit van het product. Artikelen zijn hierdoor vaak verzegeld, vacuüm verpakt of verpakt in stof/lichtdicht materiaal. Dit soort verpakkingen zijn na het openen niet meer te herstellen.

Wat kan niet
U bestelt een verbruiksartikel voor uw printer, u pakt deze uit en bij de installatie komt u er achter dat het artikel niet past. Het artikel blijkt niet voor uw printer geschikt te zijn. Omdat het artikel volledig is uitgepakt, is deze onverkoopbaar en vervalt het recht op retour.

Wat kan dan wel
Uitpakken van dit product is niet nodig om de juistheid te controleren. Op de verpakking van een artikel staat altijd het unieke nummer, vaak het soort product en voor welke printers het artikel geschikt is. Het nummer van het artikel kunt u controleren op het oude (lege) artikel, via de zoekfunctie op de website, in de handleiding van uw printer of bij onze klantenservice. Hiermee kunt u eenvoudig controleren of dit het juiste artikel is en is opening van de verpakking niet nodig. Een verkeerd besteld artikel in een gesloten verpakking valt wel gewoon onder het retourrecht.       

     Zijn er kosten voor het retour sturen?
     Kosten
Er zijn geen kosten voor het retour sturen naar Blokshop.nl. Wij zullen u de retour verzendkosten terug betalen of een retour Track & Trace label leveren.
U kunt het ook afgeven in de winkel. Het gehele bedrag zal contant in de winkel of via de bank terug gestort worden. Bij terug storting via de bank zal dit binnen 3 dagen op uw rekening staan.
Bij eventuele uitzonderingen zullen wij u vooraf melden en via e-mail bevestigen.

     Wat zijn de veelgestelde vragen die gesteld worden over Retouren?
     Defect
Wat moet ik doen als er een defect is aan een product?
Als het product defect is of heeft u het vermoeden dat een product defect is, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice. De garantie termijn is door de leverancier aangegeven. Deze is bij het product gevoegd. Wanneer het buiten de garantie termijn valt, wordt het ter reparatie aangeboden bij de leverancier.

     Hoe gaat de garantie afhandeling van een product?
     Garantie
Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd herstellen of omruilen door de fabrikant of leverancier.
Bij deBlokshop.nl kunt u zelf kiezen of Blokshop.nl de garantie moet afhandelen of dat u het rechtstreeks wil opnemen met de fabrikant van het product.

     Wat moet ik doen als het ontvangen product niet overeen komt met het product dat ik besteld heb?
     Verkeerd product
Dan kunt u het natuurlijk terugsturen. Neem dan eerst contact op met Blokshop.nl via e-mail klantenservice contact formulier. Wij sturen het juiste product dan alsnog, zo snel mogelijk naar u toe. Wij betalen u de gemaakte verzendkosten terug. Dit betreft de kosten die u heeft moeten maken om het verkeerd ontvangen product terug te kunnen zenden. Het bedrag storten wij binnen twee dagen terug op uw bankrekening.

     En als ik een verkeerd product heb besteld?
     Verkeerd besteld
Dat kan wel eens gebeuren. Wanneer uw bestelling net uitgevoerd is, neem dan direct contact met ons op. Per telefoon of via klantenservice contact formulier. Geef aan wat de juiste producten moeten zijn. Wij proberen uw bestelling dan nog te wijzigen alvorens te verzenden.
Als uw bestelling al door Blokshop.nl is verstuurd of u heeft uw bestelling al in ontvangst genomen, Stuur deze dan binnen veertien dagen na factuurdatum naar Blokshop.nl. Zorg wel dat de verpakking van het product niet geopend is geweest.

 
     Wat moet ik doen, wanneer het ontvangen artikel beschadigd of incompleet is?
     Beschadigd of incompleet
Mocht het artikel beschadigd of incompleet zijn, dan dient u dit binnen 24 uur na ontvangst via e-mail  of telefonisch (010-4817173) te melden.
Vraag naar Joop de Blok en ik zal dan - samen met u - naar een passende oplossing zoeken.

     Kan ik het zelf terug brengen naar de winkel?
     Zelf terug brengen
Het is ook mogelijk om defecte producten bij ons af te geven. Onze winkel is daarvoor geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00-18.00 en zaterdag van 09.00-17.00
Blokshop.nl
Slinge 582
3086 EW Rotterdam Zuid
Winkelcentrum
Het winkelcentrum waar onze winkel gevestigd is heet PLEIN 1953 in de wijk PENDRECHT, vlakbij Ahoy-Zuidplein.
Je volgt de metro richting station Slinge, ga rechts af onder de metro door richting PLEIN 1953. U bevind zich nu op de Slinge.
uitgebreide routebeschrijving.
Routebeschrijving met auto:
Auto
Vanuit richting Breda/Dordrecht(A16)
Vanuit richting Den Haag/ Amsterdam
Vanuit richting Utrecht (a16)
Vanuit het Centrum Rotterdam
Routebeschrijving per metro:
Metro
U neemt de richting naar station Slinge en loop 150 meter, richting Hoogvliet/Spijkenisse rijksweg (A15), en u bent bij onze winkel.
Met de auto.
Auto
Parkeren is GRATIS.
Naast onze winkel is een bewaakt parkeer garage, maar ook in de buurt is er parkeergelegenheid.
© 2005-2024 BLOKSHOP All Rights Reserved