010-4817173

Terug naar boven

Levertijd en bezorging

     Wanneer wordt er geleverd en bezorgd?
     Levertijd
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, binnen 1 of 2 werkdagen in huis.

Het gebeurd wel eens dat een product niet op voorraad is. U word hiervan direct via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de verwachte leverdatum is.
     Zijn de pakjes die verstuurd worden verzekerd?
     Verzekerd
Ja, maar niet alles wordt verzekerd verstuurd.
     Bezorgen jullie ook op zaterdag en zondag?
     Weekend
Op zaterdag en zondag worden er geen bestelde pakketten afgeleverd. Wanneer uw bestelling op vrijdag na 17.00 uur geplaatst is, zal uw bestelling op dinsdag afgeleverd worden.
     Wat moet ik doen om het zelf af te halen op winkelvestiging te Rotterdam?
     Zelf afhalen
Wanneer u de bestelde producten zelf wil afhalen in onze winkel, kunt u dit aangeven door bij de verzend optie "Afhalen in de winkel" te kiezen.
Winkel adres en de route beschrijving
     Wat moet ik doen als het product niet op voorraad is?
     Voorraad
Wij leveren vanuit onze winkel of eigen opslag. Mocht een product tijdelijk uitverkocht zijn, geven wij direct de nieuwe verwachte afleverdag aan u door.
     Wanneer ontvang ik mijn bestelling, als ik betaal via overschrijving?
     Overschrijving
Er zal een overboektijd van één tot drie werkdagen zijn. Wanneer uw betaling is bijgeschreven, ontvangt u van ons een bericht dat uw betaling ontvangen is.
     Voor een snelle levering is het dan niet beter om met Ideal te betalen?
     iDEAL
Het is zeker beter.
Ideal is een betaalmiddel uitgebracht door de banken. Het is zeer betrouwbaar en veilig. De banken registreren de betaling. Ze weten wie u bent en wie Blokshop.nl is.
     Wat zijn de verzend kosten?
     Verzend kosten
De verzend kosten zijn € 3.95.

Bestelling boven de € 89.95 geen verzend kosten.

Wanneer u de bestelling zelf komt afhalen in onze winkel in Rotterdam zuid, betaald u natuurlijk geen verzend kosten.
     Hoe wordt een bestelling in Nederland verzonden?
     Wijze verzending
Alle artikelen van uw bestelling verzenden wij direct en bijna altijd in één pakket. Meestal via PostNL. Via e-mail ontvang u een Track&Trace pakket nummer (verzend nummer).
     Wat moet ik doen als mijn bestelling te laat is?
     Te laat
Als uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd bezorgd wordt, adviseren wij u nog één dag te wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar klantenservice om contact met ons op te nemen. Vermeld hierbij wel uw Order ID nummer. Wij zullen er voor zorg dragen dat het met spoed alsnog bij u afgeleverd wordt.
     Als ik niet thuis ben om het pakket in ontvangst te nemen?
     Niet thuis
• Bij verzending via DHL pakketdienst zal uw bestelling de volgende dag alsnog aangeboden worden. Daarna word het bij de dicht bijzijnde DHL pakketshop afgegeven, zodat u deze daar alsnog kan afhalen. Wel op vertoon van een niet thuis bericht en een geldig legitimatiebewijs.
• En bij verzending met PostNL wordt de bestelling de zelfde avond of de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u ook deze aflevering mist, kunt u de bestelling nog drie weken ophalen op het PostNL winkel.
     Wanneer ik de bestelling in verschillende delen ontvang, betaal ik dan meerdere keren verzendkosten?
     Deel levering
Nee u betaal maar één keer de € 3.95 verzendkosten. Boven de 89.95 porto vrij.
     Bij wie kan ik terecht als het pakket beschadigd is?
     Beschadigd
Op bijna elk pakket is er een transport verzekering afgesloten. Wij zullen ons dan wenden tot de vervoerder.
     Wat moet ik doen wanneer ik de bestelde producten naar een ander adres wil sturen?
     Ander adres
U kunt in de kassa afhandeling aangeven waar u uw bestelling wenst te laten afleveren.
     Kan er een bestelling afgeleverd worden op een postbus adres?
     Postbus
Alleen PostNL levert bestellingen via een postbus adres. En mag niet zwaarder zijn dan 12 kilo.
     Hoe kan ik controleren of ik het juiste product heb ontvangen?
     Ontvangst controleren
Naast de omschrijving zal er op de factuur of pakbon ook ons artikelnummer en vaak het artikelnummer van de desbetreffende fabrikant genoteerd zijn. Dit wordt aangegeven als een OEM nummer. Dit staat vaak ook op de verpakking van het product.
     Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?
     Verkeerd product
Wanneer de nummers en omschrijving van de bestelde producten niet overeenkomen zal u contact op moeten nemen met Blokshop.nl. Omschrijf het ontvangen product en stuur ons de pakbon/factuur mee. Bij retour ontvangst van het verkeerde product, zullen wij direct het juiste product naar u toekomen. De portokosten van het terug gestuurde product, zullen wij aan u vergoeden.
© 2017 Blokshop.nl All Rights Reserved