Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd herstellen of omruilen door de fabrikant of leverancier.
Hoe moet ik het defecte product terug sturen?
Werkwijze
Om deze zo soepel mogelijk te laten lopen, vragen wij het volgende aan te houden:
• Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen. • Vraag een Retournummer aan en vermeld hierbij het defect / probleemomschrijving en het bijbehorende Ordernummer en Adres gegevens. • U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek en een Retournummer en op welke manier u het terug kan sturen. • Alle eventuele e-mail correspondentie en afspraken moeten meegestuurd worden. • Bestel overzicht via e-mail en/of factuur/pakbon moeten meegestuurd worden. • Wanneer het retour gestuurde product ontvangen is, ontvangt u een ontvangstbevestiging via e-mail. • Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
Zijn er nog kosten bij het retour sturen van een product onder de garantie?
Kosten
Nee, dat is gratis.
Wanneer betaald Blokshop.nl bij Garantie de verzendkosten?
Kosten retour
Wij kunnen het voor u doorsturen naar de leverancier/fabriek. Wanneer u dat zelf wilt regelen kunt u contact opnemen met de leverancier en het rechtstreeks naar hun opsturen. Wanneer u dit zelf verzorgd, zal Blokshop.nl het volledig bedrag van de verzendkosten binnen 5 werkdagen terug storten op uw rekening. Dit na ontvangst van de factuur/bon.
Wanneer Vervalt de Garantie?
Vervalt
U heeft garantie op al onze producten.
Indien en voor zover geleverde producten door Blokshop.nl zijn betrokken bij een toeleverancier, beperkt de garantie zich tot de door toeleverancier verstrekte garantie.
In alle gevallen vervalt elke aanspraak op garantie op geleverde producten en/of diensten:
Bij / indien • Bij beschadigde of gebroken schermen en/of displays. • Indien gebreken aan het geleverde geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van enig verzuim of onoordeelkundig en/of ondeugdelijk gebruik. • Indien geen geldig garantiebewijs, factuur, orderbevestiging en pakbon wordt overlegd. • Indien gebreken het gevolg zijn van buiten komende zaken zoals brand, vocht, of waterschade. • Indien de gebreken ontstaan of het gevolg zijn van ondeugdelijkheid van materialen en/of diensten welke door de wederpartij ten behoeve van de door Blokshop.nl geleverde (eind) producten en/of diensten werden verwerkt, aangebracht, verwijderd of anderszins tot betrekking van het geleverde staan. • Na het verstrijken van de fabrieksgarantie. • Indien het geleverde onzorgvuldig of ondeskundig wordt gebruikt dan wel niet wordt gebruikt in overeenstemming met de bestemming hiervan. • Indien door anderen dan door Blokshop.nl aangewezen personen werkzaamheden, wijzigingen of onderhoud aan het geleverde product zijn of worden verricht.
Wat moet ik doen wanneer ik het product direct bij ontvangst kapot ontvangen heb?
Kapot ontvangen
Neem direct contact met ons op via onze klantenservice. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar, indien op voorraad.
Kan ik het zelf terug brengen naar de winkel?
Terug brengen naar onze winkel
Het is ook mogelijk om defecte producten bij ons af te geven. Onze winkel is daarvoor geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00-18.00 en zaterdag van 09.00-17.00
Winkel adres: Slinge 582 3086 EW Rotterdam
Het winkelcentrum waar onze winkel gevestigd is heet PLEIN 1953 in de wijk PENDRECHT, vlakbij Ahoy-Zuidplein.
Je volgt de metro richting station Slinge, ga rechts af onder de metro door richting PLEIN 1953. U bevind zich nu op de Slinge.